OBI4Wan slaat handen ineen met WeSeeDo
Met de samenwerking tussen OBI4Wan en WeSeeDo is er vanaf nu voor de klanten van de bedrijven een mogelijkheid om tijdens een chatgesprek te gaan beeldbellen.
De integratie van beide systemen zorgt ervoor dat organisaties binnen een chatgesprek met één druk op de knop beeld kunnen bijschakelen. Dit kan door het delen van een link. Door beeld in te schakelen kan een medewerker meekijken en de situatie beoordelen. Hierdoor kan de chattijd aanzienlijk verkort worden.
Harry Schouten, CCO OBI4wan zag direct de toegevoegde waarde. ‘Onze samenwerking trekt omnichannel klantcontact naar een hoger niveau. Voor zowel organisatie als klant zit de toegevoegde waarde echt op het persoonlijk en efficiënte aspect, vooral bij complexere conversaties.’
Iebele Otten – oprichter van WeSeeDo – is blij met deze samenwerking: ‘Als integratiebeeldbelspecialist is het mooi om te zien dat ook OBI4Wan haar chattool heeft gekoppeld met WeSeeDo. Dit zorgt voor veilig en gemakkelijk beeldbellen tijdens chatgesprekken voor zowel haar klanten als eindklanten. In de toekomst willen we de samenwerking verder uitbreiden met onder meer een koppeling met DigiD.’
OBI4wan biedt customer service professionals de tools waarmee zij hun klanten een soepele klantervaring kunnen bieden over alle digitale voorkeurskanalen zoals social media, live chat en messaging apps als WhatsApp en Facebook Messenger heen. WeSeeDo stelt organisaties in staat om - zonder iets te hoeven downloaden of installeren - op een makkelijke, gepersonaliseerde en vooral veilige manier met klanten te beeldbellen.