BCC komt met campagne 'to deliver happiness'
BCC lanceerde 15 augustus 2022 haar nieuwe Don’t Worry Buy Happy-campagne. Onder de noemer ‘BCC delivers happiness’ zet de elektronicaketen in op service en advies voor de klant.
Het aanbod van elektronica en alle mogelijkheden is voor veel consumenten overweldigend. Meer dan ooit is er behoefte aan een partij die je bijstaat als het gaat om kiezen, kopen, bezorgen en installeren, aldus BCC.
In de nieuwe campagnereeks van BCC is de hoofdrol weggelegd voor hoofdpersoon Barry. Natascha Moser, Director Marketing & E-commerce BCC: ‘In een sterk competitieve markt zijn we blij met een brand character als Barry. Hij vertegenwoordigt de essentie van BCC en verbindt als deskundige ‘boodschapper’ het merk en de klant. Barry is een 'don’t worry'-deskundige; hij helpt en lost problemen graag op met humor. Onze onderscheidende groene BCC-kleur, de pay-off ‘Don’t worry, buy happy’ en Barry vormen zo samen de ingrediënten voor een herkenbare en onderscheidende communicatiecampagne.’