Zoom communicatiepartner Red Bull
Red Bull Racing en Zoom hebben een nieuw partnership aangekondigd. Belangrijk onderdeel van het partnership is de betrokkenheid met de fans te verbeteren.
Tijdens de Dutch Grand Prix is Zoom te zien op de beide auto’s, de shirts en racepakken. Ook online zijn er meerdere uitingen van Zoom te zien bij Red Bull.
Christian Horner, teambaas en CEO van Red Bull Racing: ‘We zijn zeer enthousiast om met Zoom samen te werken. Hun vooruitstrevende visie op communicatie weerspiegelt onze houding op het circuit. Ze zijn snel, veilig en betrouwbaar in alles wat ze doen. Zooms bewezen staat van dienst op het gebied van innovatie zal onze communicatiemogelijkheden verbeteren en ons hele team samenbrengen in hun geïntegreerde platform.’
Die communicatiemogelijkheden gebruikt Red Bull dan weer om dichterbij de fans te komen. Janine Pelosi, Chief Marketing Officer bij Zoom zegt daarover: ‘Oracle Red Bull Racing laat constant zien dat ze voorop lopen met innovaties en technologie. We zijn dan ook verheugd dat we het Zoom-platform zowel op als naast het circuit hieraan kan bijdragen met tools als Zoom Chat, Zoom Events en Zoom Meetings. Dankzij Zoom is het voor Oracle Red Bull Racing mogelijk om al hun communicatie samen te brengen op een enkel, simpel en veilig platform.
Red Bull, met de Nederlandse stercoureur Max Verstappen, racet zondag in Nederland op Circuit Zandvoort. Verstappen leidt het wereldkampioenschap met een ruime marge.