Dille & Kamille en N Brands sluiten zich aan bij Voyado voor betere CXP
Modehuis N Brands en cadeau- en huiswarenketen Dille & Kamille werken hard aan het nog verder optimaliseren van hun klantervaring (CXP) en gebruiken daarom vanaf nu Voyado.
Yentran van Dreunen-Banh, COO van N Brands zegt daarover: ‘Onze klanten verwachten op ieder kanaal een persoonlijke ervaring. Met alle klantdata op één centrale plaats krijgen we betere inzichten en segmentatiemogelijkheden waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen. Voyado’s begrip van het retaillandschap en hun state of the art oplossingen voor het creëren van gepersonaliseerde ervaringen, zal ons helpen om een koploper te blijven binnen onze branche.’
Hans Geels, Directeur van Dille & Kamille voegt daaraan toe: ‘We willen weten wie onze klanten zijn en hen beter leren kennen. Op die manier kunnen we hen op basis van hun interesses nog beter inspireren.’
Eerder dit jaar opende Voyado zijn kantoor in Amsterdam West en stelde de CXP-specialist een lokaal team aan om zijn marktaandeel in de Benelux te vergroten. Ook nam Voyado Scandinavische e-sales specialist Apptus over om klanten te laten profiteren van AI-gedreven product discovery.