Jamin personaliseert chocoladeletters
Jamin komt dit jaar met chocoladeletters in alle stijlen, voor ieder wat wils. De traditionele letters worden aangevuld met andere ‘knotsgekke’ zoals tijgerprint, Delfts Blauw of een racebaan.
De nieuwe letters van Jamin moeten meer aansluiten bij wat de klant wil en waar de klant zich verbonden bij voelt. ‘De traditionele letters in de smaken melk, wit en puur zullen voorlopig niet verdwijnen maar krijgen wel steeds meer concurrentie van de bijzondere en knotsgekke letters die overal opduiken’, aldus Rob Hendriks, marketing manager bij Jamin.
Hij vervolgt: ‘Dat komt omdat mensen steeds origineler voor de dag willen komen. Een letter koop je doorgaans niet voor jezelf, maar is een cadeau voor tijdens het heerlijk avondje! Je wilt iemand op een originele manier verrassen. Indruk maken. En tegenwoordig is voor vrijwel iedereen wel een passende letter. Of iemand nu fan is van friet, unicorns, Delts Blauw of tijgerprint. Voor iedereen is er wel een geschikte variant’
WK
Naast de sinterklaasletters maakt Jamin ook een link naar de sportevenementen uit de winkel. De populariteit van Max Verstappen hebben een racebaan letter gemaakt. Het WK voetbal leidt tot de Hap Holland Hap-letter.Een letter volledig in het oranje, om te veroberen tijdens de wedstrijden van Nederland.