De Beren intensiveert samenwerking met Topdesk
Restaurantketen De Beren heeft IT-Service Management leverancier Topdesk gekozen om de samenwerking en kennisdeling van het servicekantoor met de (bezorg)restaurants naar een hoger niveau te brengen.
Dankzij de implementatie van Topdesk kan de restaurantketen haar processen en communicatie voortaan plaatsen, borgen en afwikkelen op één platform. Ook biedt Topdesk het servicekantoor van De Beren de mogelijkheid om kennis via veelgestelde vragen 24/7 beschikbaar te stellen aan de verschillende vestigingen. Dit heeft de onderlinge samenwerking sterk verbeterd, waardoor de restaurantketen haar gasten nog beter van dienst kan zijn.
De behoefte aan meer overzicht in de communicatie was de reden dat De Beren op zoek ging naar een nieuw ticketingsysteem. De keuze viel op Topdesk vanwege de mogelijkheden voor het implementeren van een kennissysteem, de koppeling met Azure en het strakke consultancytraject dat zij rondom de tool aanbieent.
Rob Vissers, ICT manager bij De Beren: 'Als servicekantoor hebben we een zorgplicht voor onze vestigingen die we graag uitdragen. Onze franchisenemers zijn allemaal horecaondernemers in hart en nieren. Ze hebben een zaak te runnen, focussen zich op wat er op dat moment speelt en willen snel geholpen worden als er problemen zijn. Dit vereist een snelle wisselwerking. Ik ben ontzettend blij dat we met Topdesk in staat zijn om dit daadwerkelijk te bieden. De software sluit goed aan bij wat we zochten en heeft een eind gemaakt aan onze overvolle mailboxen. Ook de franchisenemers zijn er positief over. Met één druk op de knop maken ze nu vanaf hun telefoon tickets aan die direct in het systeem komen te staan. Er zit een hele goede gedachte achter de software en we kijken ernaar uit om andere onderwerpen binnen onze organisatie bij Topdesk onder te brengen.”