Enquête Global CX Benchmarking Rapport open
De Klantservice Federatie (KSF) ondersteunt ook dit jaar weer het Global Customer Experience Benchmarking Report van NTT. De enquête is nu geopend.
Dus ben jij een CX- of EX-professional, dan roept de KSF jou op om mee te doen.
Het jaarlijkse Global Customer Experience Benchmarking Report van NTT biedt al meer dan 25 jaar toonaangevende branche-inzichten en aanbevelingen, helpt organisaties over de hele wereld te navigeren door het snel veranderende landschap van CX en EX en hun bedrijf toekomstbestendig te maken. Het rapport geeft inzicht in de nieuwste trends en technologie. En het biedt deskundige duiding van toonaangevende CX- en EX-professionals.
Het doen en faciliteren van onderzoek in de klantcontactbranche is een belangrijke pijler van de KSF. Door de branche te voeden met relevante kengetallen zetten we ons ervoor in dat organisaties nu en in de toekomst voldoende ruimte hebben om hoogwaardig, kwalitatief klantcontact te kunnen organiseren, waarmee zij waarde voor klant, medewerker en organisatie toevoegen.
De enquête is hier te vinden.