Zendesk voegt OpenAI-integratie toe om AI-gedreven klantervaringen uit te breiden
Zendesk kondigt een samenwerking aan met OpenAl om nieuwe functionaliteiten te introduceren die de kracht van Zendesks eigen basismodellen versterken met de mogelijkheden van OpenAl.
Met de integratie kan de Zendesk Suite de kracht van OpenAI gebruiken en slimmere klantervaringen bieden.
De basismodellen van Zendesk zijn aangepast en getraind op basis van tientallen jaren aan eigen customer experience (CX)-data en branchespecifieke inzichten, en besparen Zendesk-klanten nu al honderden uren per week. Dankzij de combinatie van deze modellen, samen met de leidende kennismanagement-oplossingen van Zendesk en de OpenAl-functionaliteit, kunnen bedrijven nog meer tijd besparen. Door gebruik te maken van de kracht van generatieve Al kunnen ze klantenservice-verzoeken effectiever en efficiënter oplossen.
'Al kan teams helpen consistenter te zijn, klanten beter te begrijpen en inzichten uit data te halen", zegt Cristina Fonseca, Head of Al bij Zendesk. 'We bieden de beste Al-tools die klanten binnen enkele minuten kunnen gebruiken. Ons werk met vooruitstrevende partners zoals OpenAl helpt ons de nieuwste beschikbare technologie te benutten zodat bedrijven sneller de waarde van hun klantinteracties kunnen ontsluiten.'
De extra functies die AI mogelijk maakt zijn: Samenvatten van content, kennisbank en creatie van macro's en uitbreiding van antwoorden.