Faillissement Customer Care Center
Op 1 augustus heeft rechtbank Alkmaar het faillissement uitgesproken over Het Customer Care Center BV. De facilitair dienstverlener heeft vestigingen in Leiden en Alkmaar.
In de CustomerFirst Top 20 Facilitaire Contactcenters 2022 stond Het Customer Care Center op de 20e plaats met een omzet van 3,6 miljoen euro. Er werken 150 fte bij het bedrijf.
Bij de visie & missie van het bedrijf in de Top 20 staat: 'Wij zijn het leukste contactcenter van Nederland! Het Customer Care Center is in 1999 opgericht met als doel om niet de grootste, maar vooral de beste te worden. Daarom leggen we de focus op kwaliteit en het behalen van resultaat voor bedrijven en organisaties. We werken voor diverse A-merken op in- en outbound gebied. Door goed projectmanagement denken we mee in optimalisaties en de uitdagingen van onze opdrachtgevers.'
De rechtbank in Alkmaar heeft een curator aangewezen.
- customer service
- contactcenter
- Top 20 Facilitaire Contactcenters
- klantcontact
- Het Customer Care Center