Cathay biedt unieke ervaring
Op ontdekkingsreis naar Azië in eigen land? Begin november strijkt het luchtvaartmerk Cathay neer op het Amsterdamse Gustav Mahlerplein met een bijzondere lichtinstallatie, waarbij het publiek wordt ondergedompeld in bestemmingen en culturen van Azië.
De lichtinstallatie bestaat uit 41 lantaarns die samen vijftien reisbestemmingen representeren. Bezoekers kunnen zich door de lantaarns laten leiden en via QR-codes de verschillende landen en culturen ervaren. De Instagram-waardige ervaring is voor iedereen vrij toegankelijk.
De ervaring is onderdeel van de ‘Feels good to move’-campagne die Cathay de afgelopen maand wereldwijd lanceerde. Deze campagne viert de natuurlijke drang van de mens om te bewegen, door het bieden van nieuwe ervaringen. Of het nu gaat om vluchten en hotels of winkelen, dineren en wellness.
'Het verlangen om te bewegen zit in ons DNA', vertelt Brian Tsoi, Area Manager Noord-Europa bij Cathay. 'Door het bieden van unieke ervaringen, zowel op de grond als in de lucht, willen we consumenten oproepen dagelijks in beweging te komen en aan dat verlangen te voldoen. Want reizen is zo veel meer dan het verplaatsen van A naar B alleen.'