Klantcontactcenter Budget Thuis kiest KPN als partner

Klantcontactcenter Budget Thuis kiest KPN als partner
  • 26 juni 2024
  • Kel Koenen

Budget Thuis heeft KPN gekozen als partner voor hun klantcontactcenter met als doel het bieden van goede service en het ondersteunen van de groeiambities. Door te kiezen voor de oplossing van KPN, zet Budget Thuis in op een toekomstbestendige klantcontactdienstverlening.

Onder Budget Thuis vallen de merken Budget Energie (Stroom en Gas), Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) en Budget Mobiel (Sim Only). Deze diensten zijn gericht op basisbehoeften van gezinnen en huishoudens en worden aangeboden op een simpele, betaalbare en groene manier. Budget Thuis streeft naar kwaliteit zonder kleine lettertjes, voor de laagst mogelijke prijs.

Budget Thuis heeft ambitieuze groeiplannen en wil deze realiseren door klanten voordeel te bieden zonder in te leveren op klantervaring. Om dit te bereiken, is er gekozen voor het KPN Genesys Cloud platform, dat hoogwaardige klantcontactcenterdienstverlening mogelijk maakt. De samenwerking tussen Budget Thuis en KPN kwam voort uit de behoefte aan een contactcenteroplossing die kan meegroeien met de organisatie. 'We zochten naar een platform dat ons kon helpen de operatie te optimaliseren', zegt Wout Hut, COO van Budget Thuis. 'Met het KPN Genesys Cloud platform hebben we een sterke basis gecreëerd waarmee we in de toekomst steeds meer processen kunnen integreren. KPN is voor ons een betrouwbare partner en we kijken er naar uit om deze stappen samen te zetten.' Madelon Spaan, VP LCE Sales bij KPN, is verheugd over de samenwerking. 'Budget Thuis is een bedrijf met enorme ambities. Ik ben trots op hoe dit hele project samen is opgepakt en hoe het KPN-team Budget Thuis de meerwaarde van onze oplossing heeft kunnen laten inzien.'

Genesys Cloud is een omnichannel contactcenterplatform met een open architectuur. Dit platform stelt contactcentermedewerkers in staat om snel klantvragen te beantwoorden door alle benodigde informatie binnen handbereik te hebben. Het platform is gekozen vanwege zijn kwalitatieve en schaalbare eigenschappen. Momenteel maken ruim 200 agents gebruik van het KPN Genesys Cloud platform voor in- en outbound calls. Hut: 'Genesys Cloud biedt veel verschillende mogelijkheden en is een zeer uitgebreid platform. Hiermee kunnen wij onze groeidoelstellingen verwezenlijken en tegelijkertijd onze klantbelofte van goede service waarmaken. Het is echt de volgende stap in het verder professionaliseren van onze klantenservice.'

Foto vlnr.: Roger Hendrikx (KPN), Wout Hut, Madelon Spaan, Haben Tefera (BudgetThuis)

comments powered by Disqus