Vier het teamleiderschap in klantcontact
Donderdagmiddag 3 oktober 2024 organiseren Coniche en partners het jaarlijkse Teamleiders Event. Tijdens dit evenement worden deze belangrijke schakels binnen klantcontact in het zonnetje gezet én wordt de Teamleider van het Jaar gekozen.
Teamleiders zijn van cruciaal belang: ze verbinden de customer service agents, die dagelijks klanten helpen, met het management dat de strategische koers bepaalt. Ondanks hun waardevolle bijdrage, krijgen ze vaak niet de erkenning die ze verdienen. Het thema van event dit jaar is Let’s Connect, waarbij de focus ligt op verbinding en samenwerking.
De finalisten voor de Teamleider van het Jaar-verkiezing werden geselecteerd op basis van hun vermogen om verbinding te creëren, zowel binnen hun team als met klanten en de bredere organisatie. Het event biedt niet alleen een podium voor de beste teamleiders van Nederland, maar ook een unieke gelegenheid voor kennisdeling. Thema’s zoals arbeidsmarktuitdagingen, verloop en vitaliteit binnen teams komen aan bod. De winnaar ontvangt naast de titel ook een cheque voor een teamuitje, een symbool van de waarde van teambuilding.
In het komende nummer van CustomerFirst schrijven we uitgebreid over teamleiders aan de hand van interviews met Desiree de Ruig en Nadia Tiebosch-Reijne, twee genomineerden voor de Teamleider van het Jaar-verkiezing en Stephen Goldman en Yvonne Keijzer van Coniche en jurylid.
Meer informatie over het Teamleiders Event en inschrijven voor de middag vol inzicht en interactie kan hier.