Ditte Vellema treedt toe tot Customer Contact Company

Customer Contact Company versterkt zich met de komst van CX-expert Ditte Vellema. Zij wordt partner binnen het bureau dat gespecialiseerd is in consultancy, interim-management en innovatie in klantcontact.
Met een loopbaan bij onder meer Uitblinqers, Webhelp/Concentrix en SNS Bank brengt Vellema een stevige dosis strategische én praktijkgerichte ervaring mee. 'Bij Customer Contact Company vind ik een omgeving waar de klant altijd centraal staat en waar de betekenis van klantcontact naar een hoger niveau wordt getild', stelt Vellema. 'Ik kijk ernaar uit om mijn passie voor het vak en mijn ervaring te delen met dit enthousiaste team.'
Volgens partners Alexander Hamel en Robbert Wierema sluit haar komst perfect aan bij de ambities van het bureau. 'De bevlogenheid en uitgebreide expertise van Ditte binnen de sector geven ons de nodige versterking om onze klanten nog beter van dienst te zijn. En bovendien is het een heel leuk mens, iemand die goed in ons team past!'