Topic: Social
Young & Professional: Lonieke Schepers (29)
  • 16 februari 2021
  • Nina van Klaveren

Young & Professional: Lonieke Schepers (29)

Pratend loopt ze in zeven sloten tegelijk, maar haar mindset switcht zodra de (werk)plicht roept. ‘Niet lullen, maar poetsen.’ De energieke Lonieke Schepers is des millennials een echte doener. De Twentse nuchterheid ligt ten grondslag aan haar rechttoe-rechtaan uitspraken. Ze was dan ook lichtelijk verbaasd toen haar werk werd bekroond met de prijs van E-mail Professional van het Jaar. DDMA prijst Lonieke met de award om haar klanthart.

Young Professional: Iris van der Steen (29)
  • 22 december 2020
  • Nina van Klaveren

Young Professional: Iris van der Steen (29)

Millennials worden steeds vaker in één adem genoemd met de grootste verzuimoorzaak van de 21e eeuw. Dat is niet gek, weet Iris van der Steen. Aan het begin van haar carrière mocht zij direct ondervinden welke verstrekkende gevolgen stress kan hebben, met een burnout als gevolg. Inmiddels is de goedlachse psycholoog weer op de been, wat niet onopgemerkt is gebleven: als LinkedIn Top Voices wordt haar boodschap net zo goed gehoord als die van invloedrijke namen zoals Hugo de Jonge en Diederik Gommers. In haar bijdragen richt ze zich op de vraag waarom de balans tussen generatie Y en (werk)geluk niet in evenwicht is.

Cruciale lijnen
  • 21 oktober 2020
  • Susanna Nevalainen

Cruciale lijnen

Maandagochtend, het is regenachtig. De belofte van de herfst hangt in de lucht. Ik sta bij de kassa van een drogisterij. Een jongere vrouw staat bij de andere kassa op 1.7 meter afstand met een zwarte, stoffen mondkapje op. Ik kijk en knik naar haar als bevestiging dat ik haar zie. Wat hierna gebeurd is hartverwarmend. De donkere, stralende ogen kijken naar mij en ik zie haar hand richting dat stoere, stoffen lapje gaan. Haar hand haalt het schild naar beneden. Zij kijkt mij breed glimlachend aan: ‘Ik zie je en glimlach echt naar je’. En het mondkapje wordt terug op zijn plaats gezet.

Digitale identiteit: zo kom jij online het best uit de verf
  • 06 oktober 2020
  • Mente Weijer

Digitale identiteit: zo kom jij online het best uit de verf

De customer servicewereld is door de coronacrisis in een rap tempo veranderd. Consumenten zijn massaal online te vinden. Wil je als organisatie met de wind meewaaien, dan ontkom je er niet aan om aan boord te stappen in deze digitale wereld. Voor een grote slagingskans is je digitale identiteit van cruciaal belang. Maar wat houdt dit in, en hoe zet je jouw strategie het best in om de relatie met jouw klant te optimaliseren? Online marketingexpert Marieke van Nispen en social media professional Elja Daae delen hierover hun visie.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven