Topic: Social
Cruciale lijnen
  • 21 oktober 2020
  • Susanna Nevalainen

Cruciale lijnen

Maandagochtend, het is regenachtig. De belofte van de herfst hangt in de lucht. Ik sta bij de kassa van een drogisterij. Een jongere vrouw staat bij de andere kassa op 1.7 meter afstand met een zwarte, stoffen mondkapje op. Ik kijk en knik naar haar als bevestiging dat ik haar zie. Wat hierna gebeurd is hartverwarmend. De donkere, stralende ogen kijken naar mij en ik zie haar hand richting dat stoere, stoffen lapje gaan. Haar hand haalt het schild naar beneden. Zij kijkt mij breed glimlachend aan: ‘Ik zie je en glimlach echt naar je’. En het mondkapje wordt terug op zijn plaats gezet.

Digitale identiteit: zo kom jij online het best uit de verf
  • 06 oktober 2020
  • Mente Weijer

Digitale identiteit: zo kom jij online het best uit de verf

De customer servicewereld is door de coronacrisis in een rap tempo veranderd. Consumenten zijn massaal online te vinden. Wil je als organisatie met de wind meewaaien, dan ontkom je er niet aan om aan boord te stappen in deze digitale wereld. Voor een grote slagingskans is je digitale identiteit van cruciaal belang. Maar wat houdt dit in, en hoe zet je jouw strategie het best in om de relatie met jouw klant te optimaliseren? Online marketingexpert Marieke van Nispen en social media professional Elja Daae delen hierover hun visie.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven