Mobie verbetert efficiëntie op de werkvloer en verhoogt klantbeleving
MobieTrain, het microlearning platform om de prestaties en betrokkenheid van klantgerichte teams te vergroten heeft de komst van chatbot Mobie aangekondigd.
Mobie is een AI-gestuurde chatbot die zorgt voor een verbeterde werknemerservaring door directe ondersteuning en persoonlijke assistentie te bieden. De introductie van Mobie belooft niet alleen verbeterde efficiëntie, maar markeert ook een nieuwe fase op het gebied van werknemersexpertise en klanttevredenheid. De chatbot is geïntegreerd met het MobieTrain microlearning platform, waarmee medewerkers op elk gewenst moment en vanaf elke locatie hun kennis stapsgewijs kunnen verbeteren.
Dankzij Mobie krijgen werknemers realtime assistentie op verschillende fronten. Of het nu gaat om het beantwoorden van klantvragen, het oplossen van interne uitdagingen of het bieden van ondersteuning op de werkplek, Mobie zorgt ervoor dat werknemers antwoorden krijgen op vragen over onderwerpen zoals werkinstructies, de geschiedenis van het bedrijf en specifieke productinformatie. Werknemers die goed geïnformeerd zijn, bevorderen op die manier de loyaliteit en tevredenheid van klanten.
‘Mobie is niet zomaar een chatbot: het is de aanjager van een nieuw tijdperk in employee empowerment’, zegt Johan Dek, cpo MobieTrain. ‘Onze missie is om de expertise van elke klantgerichte medewerker naar een hoger niveau te tillen door een intuïtieve AI-assistent te bieden die realtime oplossingen en directe toegang tot merkgerelateerde informatie biedt. Deze innovatie markeert een cruciaal moment in de manier waarop organisaties de collectieve kennis van hun klantgerichte teams benutten.’