OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen ineen
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase bundelen hun krachten. Met deze samenwerking willen ze een leidende rol op het gebied van data en performance marketing innemen op de Europese markt.
Omdat de integratie nu wordt opgestart vindt de rebranding later plaats. Ook de nieuwe huisstijl en het logo moeten nog worden bepaald en worden op een later moment bekend gemaakt. NewPort Capital treedt toe als investeerder om de ambitieuze groei en ontwikkeling van de nieuwe entiteit te ondersteunen. Deze samenwerking resulteert in een organisatie met bijna 200 werknemers, verspreid over locaties in Amersfoort, Arnhem, Breukelen, Dongen, Gent in België en Groningen. Financiële details over de transactie worden niet bekendgemaakt.
Razendsnel
Oprichter en directeur van MvH Media, Mark van Hattum, komt aan het hoofd van de nieuwe groep. Van Hattum: ‘De ontwikkeling in digital marketing gaat razendsnel. Om als bureau de juiste oplossing te kunnen blijven bieden is het belangrijk om voldoende omvang te hebben. We zijn overtuigd dat diepgang, en daarmee het succes voor onze klanten, bepaald wordt door schaal op het gebied van kennis en data. Opschalen maakt ons relevanter voor zowel klanten als toptalent in het vak, en een bijkomend voordeel is dat we met de nieuwe bureaugroep direct een goede geografische spreiding door de Benelux hebben. Daardoor krijgen we de voordelen van deze schaalvergroting ook direct dichter bij onze klanten en professionals.’