Topic: Tech
Nederlander versus wereldburger: de kritische klantcrux
  • 26 juni 2019
  • Nina van Klaveren

Nederlander versus wereldburger: de kritische klantcrux

Wereldwijd staan klanten te popelen om nieuwe technologieën te gebruiken: driekwart verwacht dat bedrijven dit inzetten om een betere klantbeleving neer te zetten. Het percentage dat openstaat voor kunstmatige intelligentie is met 62 procent iets lager. In Nederland is de roep om AI een stuk kleiner. ‘Nederlanders zijn gereserveerder en kijken liever de kat uit de boom.’ Wat staat Nederlandse bedrijven in de weg om de klant vertrouwd te maken met technologie?

Essent in de mix: AI & een duurzame klantrelatie
  • 12 juni 2019
  • Nina van Klaveren

Essent in de mix: AI & een duurzame klantrelatie

Kunstmatige intelligentie is voor Essent geen doel an sich, maar een methode om klanten een effortless customer journey te bieden. De energieboer helpt tijdens die reis de klant ook nog waar nodig om het leven te verduurzamen. Onderwerpen waar Kuldip Singh uitgebreid aandacht aan besteedt tijdens de eerste keynote op WMMS volgende week. ‘Technologie stelt ons in staat om de klant steeds beter te adviseren en te helpen in het realiseren van zijn duurzaamheidsdoelen.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven