Hoe zet je digitale selfservice en kanaalsturing succesvol in? #spon

Hoe zet je digitale selfservice en kanaalsturing succesvol in? #spon
  • 19 februari 2020
  • Sales BBP Media

Hoe zet je de kostbare tijd van je servicemedewerkers effectief in voor de klanten die het echt nodig hebben? Met digitale selfservice kan je al een (groot) deel van je klanten helpen. Tijdens de gratis clinic op 25 maart bij Beeckestijn Business School neemt Gijs Bos je mee in de wereld van digitale selfservice.

Digitale selfservice
Klanten worden geacht steeds meer gebruik te maken van digitale selfservice kanalen. Nummer 1 prioriteit is het voorkomen van onnodige contacten en tegelijkertijd klaar te staan voor klanten die echt hulp nodig hebben. Hoe krijg je dit voor elkaar? En welke projecten leveren het beste resultaat op voor jouw organisatie?

Wat kun je verwachten?
Tijdens deze clinic op 25 maart leer je:



  • Hoe spot je opportunities voor digitale selfservice?
  • Ontdekken wat de echte oorzaak is waarom mensen afhaken tijdens digitale selfservice? Of waarom proberen klanten digitale selfservice niet eens proberen?
  • Wat kan je daar dan aan doen? En hoe meet je de resultaten?
  • Hoe je ‘kanaalsturing’ kan inzetten om ongewenst contact te reduceren.
  • Welk framework je kan inzetten om iedereen achter jouw project te krijgen.

Na deze clinic ben je klaar om concrete resultaten te behalen voor jouw organisatie!

Voor wie is deze gratis clinic interessant?
Ben jij een digitale product owner, manager van een customer supportteam, sales leider, innovatie manager of Customer Experience professional? En heeft jouw bedrijf minstens 10 medewerkers in het callcenter of op telesales? Dan is deze clinic interessant voor jou!

Over de spreker
Gijs Bos staat met één been in de digitale wereld en met het andere been in de wereld van klantenservice en telesales. Dankzij projecten bij grote organisaties in binnen- en buitenland heeft hij vele projecten zien slagen én falen. Door deze ervaringen kan Gijs organisaties laten accelereren. Gijs deelt zijn kennis met plezier.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor deze clinic. De clinic vindt plaats op 25 maart van 13:00–15:00 in Leusden. Meld je gratis aan>>

Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie, customer management & customer data professionals. We combineren strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen & trainingen, incompanytrajecten en traineeships.










Omdat #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen, organiseren we regelmatig clinics en publiceren nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via beeckestijn.org.


Noot: dit artikel verschijnt op initiatief van een commerciële partner van CustomerFirst. De redactie is niet bij de totstandkoming betrokken.


comments powered by Disqus