COPC-gecertificeerde managers voor Teleperformance
Met 23 COPC-gecertificeerde managers in totaal loopt Teleperformance Benelux naar eigen zeggen voorop in de facilitaire branche qua aantal. De klantcontactspecialist zag onlangs twaalf managers slagen voor hun COPC-training. Binnen afzienbare tijd mogen nog eens vijf managers examen doen.
‘Deze groei betekent dat we nog meer medewerkers verspreid over de diverse Nederlandse vestigingen hebben die, elk vanuit hun eigen discipline, een toegenomen integrale kijk op alle relevante processen hebben gekregen’, laat Sanne van den Barselaar desgevraagd weten namens Teleperformance. Met dit diploma op zak kunnen zij werken aan de verdere optimalisatie van de bedrijfsprocessen van het facilitair contactcenter, ‘conform bedrijfseigen- en internationale standaarden’. Christian Pijnenborgh, COO Teleperformance Benelux, is content met de grote groep COPC-experts. ‘De COPC-training voorziet van bewezen methoden, technieken en learnings die je ogen openen. Dit komt zowel onze organisatie als onze klanten ten goede.’
De COPC-training duurt een week, waarna het examen op het programma staat. Daarvan moet minimaal 90% worden behaald. Het betreffende certificaat blijft geldig tot de volgende grote release van de COPC-standaard, waarna de managers een bijspijkertraining moeten volgen die eveneens weer met een examen wordt afgesloten.