CX Company breidt directieteam uit

CX Company breidt directieteam uit
  • 25 juni 2014
  • Redactie

CX Company, de holding van Selfservice Company, Webcare Company en eHealth Company, versterkt de directie met Paul van Dun en Ludo Raedts. De twee krijgen een belangrijke rol in het verder uitrollen van de ambitieuze strategie van het bedrijf om wereldwijd uit te groeien tot ‘dé toonaangevende speler op het gebied van online klantbeleving’.

Paul van Dun is als CFO verbonden aan CX Company. Hij is afkomstig van Ziggo, waar hij de functie van Vice President Control & Finance bekleedde. Daarnaast werkte Van Dun bij Yes Telecom, KPN en XS4All. Raedts is mede-oprichter en managing director van The Webcare Company, specialist op het gebied van klantcontact via social media. In totaal heeft CXCompany nu 170 mensen in dienst, verspreid over kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten. Dirk Jan Dokman, oprichter/ceo van The Selfservice Company, was al bestuurslid van de online klantbelevingspecialist in kwestie.

Eerder deze maand nam CX Company in Amsterdam een nieuwe locatie van 1.400 m2 in gebruik, waar een meertalig Social Media Command Centre is ingericht dat 24/7 actief is. Via selfservice, social media en live contact worden hier voor opdrachtgevers vragen beantwoord, problemen opgelost en transacties voltooid.
 

comments powered by Disqus