Trans Link Systems tekent KSF-convenant
Trans Link Systems (TLS) biedt spoedig inzicht in de prestaties van klantenservice OV-chipkaart, door online transparant te zijn over wachttijden, kosten, klanttevredenheid en de mate waarin klanten in één keer goed geholpen worden. TLS is de achttiende partij die zich aan het convenant van de Klantenservice Federatie committeert.
‘Transparantie over wat je doet is de basis om klantgericht te kunnen zijn’, verklaart Inge Weytingh, manager customer service TLS, de keuze om het convenant te ondertekenen. In haar optiek draagt het KSF-convenant bij aan het verbeteren van het imago en het professionaliseren van de relatief jonge branche van klantenservice. ‘Daarnaast geeft het de branche ook slagkracht en hebben we hiermee een platform waarin beleidsbepalende mensen van elkaar kunnen leren.’
Committeren
Begin juli kwamen alle ondertekenaars samen op de in Baarn gehouden convenantbijeenkomst. ‘Het is erg goed om met deze prachtige organisaties om tafel te gaan en over klantcontact te spreken. Transparant zijn voor consumenten is wat steeds meer organisaties belangrijk vinden en waar wij als KSF achter staan. Dat een organisatie als TLS, de grote speler achter de Klantenservice OV-chipkaart en een partij waar bijna iedere Nederlander mee te maken krijgt, zich hieraan committeert, is natuurlijk fantastisch’, vult KSF-directeur Geeske te Gussinklo, aan.
Een jaar geleden stond de ‘convenantteller’ nog op vijftien partijen in totaal. Twee jaar geleden sprak Sanne Muijser, de voorganger van Te Gussinklo, nog de wens uit tussen de vijftig en honderd ondertekenaars te willen strikken.