Klantenservicevragen SNS nader belicht in video’s
SNS Bank huurt presentator Lars Sørensen in als ‘brand journalist’. Gebaseerd op onderwerpen die binnenkomen bij de klantenservice van de bank gaat hij in een tweewekelijks video-interview de SNS-directie aan de tand voelen.
‘We vinden het belangrijk dat we verantwoording af blijven leggen over de acties die we ondernemen om bankieren weer normaal te maken’, zegt Ton Timmerman, directeur SNS Klantenservice, over dit nieuwe initiatief. Sørensen krijgt de vrijheid om vragen te stellen die bij klanten en in de publieke opinie leven. Naast de kwesties die op het contactcenter binnenkomen zijn ook vragen die op sociale media en via de SNS klantcommunity worden gesteld een belangrijke bron. Insteek van de interviews die op het YouTube-account van de financiële d ienstverlener worden gepost, is de bank ‘scherp en op koers te houden’.
Klik hier voor het eerste video-interview, waarin Patrick Kuijsters (directeur marketing en online bij SNS Bank) ingaat op de beslissing om klanten drie dagen per maand geen debetrente in rekening te brengen als ze rood staan.