Oplaadpunten bij horeca voor elektrische rijders
Doordat steeds meer mensen elektrisch rijden is de vraag naar laadpunten enorm toegenomen. Immers, elektrische rijders willen altijd en overal kunnen laden waar zij de auto kunnen parkeren. Ook horecaondernemers merken dat. 'He, waar is mijn oplaadpunt?'
Reden waarom Koninklijke Horeca Nederland (KHN), als grootste horecabrancheorganisatie van ruim 20.000 horecaondernemers, samenwerkt met The New Motion, aanbieder van laadoplossingen voor elektrische auto’s.Door de samenwerking spelen beide organisaties in op de behoefte van deze steeds groeiende klantengroep.
Het doel van deze samenwerking is dan ook om de gastvrijheid voor elektrische rijders op horecalocaties te vergroten, door oplaadpunten op deze locaties te plaatsen. Naast het leveren van deze extra service voor gasten, krijgt een horecalocatie door het plaatsen van oplaadpunten, nar de mening van de samenwerkende organisaties, ook een duurzame uitstraling. Met het speciaal ontwikkelde laadpuntabonnement ‘Commerce’ kunnen de horecaondernemers de investering terugverdienen. KHN-leden ontvangen 15 procent korting op de aanschaf van een laadpunt.