PTTT 2015: Het spelersveld
Adequaat, Aim, ClikQ, PH Telemarketing, Nuon en VGZ nemen dit jaar deel aan de Plantronics Telesales Team Trophy. Zij gaan zich belangeloos inzetten voor het Liliane Fonds. De belwedstrijd gaat maandag 2 februari van start.
Gistermiddag had in Houten de briefing plaats voor de deelnemende contactcenters. Daar werd al snel duidelijk dat de verschillende teams (weer) vol voor de winst gaan. ‘De sfeer was meteen lekker competitief’, lacht Angelique Groeneweg, coördinator Team Fondsenwerving bij het Liliane Fonds. Ze verwacht een hoop inspiratie op te doen de komende tijd. ‘Wij hopen onder andere meer te leren over de servicecalls. Dat is nieuw voor ons. Op dit moment communiceren wij nog op de standaardmanier en is het niet welke informatiebehoefte onze donateurs hebben. Wat bindt ze?’ Daarnaast is Groeneweg benieuwd naar de respons en de reacties die de verschillende deelnemers zullen krijgen in relatie tot het Liliane Fonds. ‘De advisering vanuit de contactcenters op dit vlak kan ons zeker verder helpen.’
In 2015 ligt de nadruk van de jaarlijkse PTTT-competitie met name op kwaliteit, klantbehoud en -loyaliteit. Zoals gebruikelijk bestaat een deel van de te bellen bestanden uit donaties werven, daarnaast worden deze ronde voor het eerst ook zogenaamde happy calls of servicecalls gepleegd. Afgelopen editie won PH Telemarketing de Plantronics Telesales Team Trophy. De winnaar van dit jaar wordt op 23 april bekendgemaakt tijdens het gala in TivoliVredenburg.
Foto TivoliVredenburg: Juri Hiensch
- PH Telemarketing
- Nuon
- VGZ
- Adequaat
- PTTT
- ClikQ
- Plantronics Telesales Team Trophy
- TivoliVredenburg
- Aim