BT en Scala zetten in op verhoging customer engagement
Om retailers te helpen overal dezelfde klantervaring te kunnen bieden, zijn communicatiespecialist BT en technologiebedrijf Scala een internationale samenwerking aangegaan. De partners bieden digitale oplossingen ‘die zorgen voor consistente content op digitale touchpoints in winkels'. Dat kunnen verkoopmedewerkers met tablets zijn tot schermen op de muren.
De gezamenlijk aangeboden oplossingen kunnen worden afgestemd op de behoeften van verschillende sectoren die gebruikmaken van instore communicatie, zoals retailers, consumentenbanken, autoshowrooms, restaurants, hotels, et cetera. Door de integratie met bestaande CRM-systemen kan de content van de digitale touchpoints eenvoudig worden gewijzigd, bijgewerkt en gepersonaliseerd.
‘Organisaties zijn continue op zoek naar manieren om de klantervaring te verbeteren, de loyaliteit te verhogen en meer sales te realiseren’, stelt Hubertus von Roenne, BT’s vice-president Global Industry Practices. ‘Onderzoek toont aan dat digitale technologie invloed uitoefent op meer dan een derde van de in-store verkopen. Succesvolle retailers moeten daarom de digitale en fysieke wereld met elkaar mixen, zodat klanten altijd dezelfde experience ervaren’, tipt hij. Von Roenne doelt onder meer op intelligente paskamers en digitale displays in winkels.