NCCA 2015: And the nominees are...
Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakt vandaag bekend wie de genomineerden voor de ‘Nederlandse customer service Oscars’ 2015 zijn. Eind april maken in totaal achttien partijen, verdeeld over zes categorieën, kans op een prijs.
Op basis van een uitgebreide analyse is de jury gekomen tot de volgende lijst met genomineerden:
NCCA Customer Experience Award
● H&M Customer Service
● ING
● T-Mobile Nederland
NCCA Customer Service Online Award
● Oxxio
● Robeco
● Gemeente Terneuzen
NCCA Partnership Award
● UPC Services & Webhelp Nederland
● Dienst Publiek en Communicatie (DPC) Rijksoverheid & arvato Benelux
NCCA Service Technology Solution Award
● T-Mobile Nederland & brightONE IT Services & Cendris
● Heineken Groothandel & eGlue
● Gemeente Ede & Telecats
NCCA Social Media Service Award
● FBTO
● Cendris Customer Contact
● Allsecur
NCCA HRM Award
● PostNL
● Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties / P-Direkt
● Buma Stemra
● Knab
Nieuw dit jaar zijn de Social Media Service Award en de Service Technology Solution Award. Volgens juryvoorzitter Jessica Niewierra is dat een terechte zet gebleken, 'want er waren veel goede inzendingen in deze categorieën. Je ziet dat er op deze gebieden veel vernieuwing is in de branche.' De komende tijd legt de jury bedrijfsbezoeken af bij de genomineerden.
Op donderdag 23 april wordt tijdens het CustomerFirst Gala in TivoliVredenburg duidelijk wie tot winnaar worden gekroond. Klik hier voor meer informatie.
- contactcenter
- CustomerFirst Gala
- customer service Oscars
- klantcontact
- Nationale Contact Center Awards
- TivoliVredenburg
- Jessica Niewierra
- NCCA