Teradata lanceert cloudoplossing voor online klantenbinding
Ter versterking van de klantrelatie brengt Teradata zijn Digital Marketing Center op de markt. Het cloudgebaseerde platform biedt gebruikers op een individualistisch niveau inzicht over alle online kanalen.
‘Marketeers zijn zich ervan bewust dat zij voor succes in de digitale wereld gedrag en voorkeuren van de individuele klant beter moeten begrijpen om bij elk klantcontact waarde toe te kunnen voegen’, stelt Fred van Westerop, district manager Teradata Marketing Applications Benelux. ‘Stel, je zoekt en koopt iets online. Dan is het tegenwoordig normaal dat je de rest van de dag, week of zelfs langer, via je sociale netwerken achtervolgd wordt met bijvoorbeeld de schoenen die je allang hebt gekocht. Hier gaat het mis met marketing ‘op maat’. Vervelend, want zowel klanten als marketeers verdienen beter.’ De recent door Teradata gelanceerde totaaloplossing voorkomt dit euvel, aldus Van Westerop.
Het Digital Marketing Center brengt data en digitale marketingkanalen bij elkaar in één platform, via een SaaS-oplossing voor e-mail, mobiel, social, web, marketing, segmentatie, reclame en analytics.
- Teradata
- marketeers
- online klantenbinding
- klantcontact
- digital marketing
- cloudgebaseerd platform
- SaaS