Verint neemt servicespecialist Telligent over
Telligent, leverancier van software voor klantenservice en digitale marketingcommunities, is toegevoegd aan het portfolio van Verint. Laatstgenoemde organisatie zegt hierdoor haar visie op customer engagement optimization te kunnen blijven verbeteren.
De combinatie van Verint en Telligent stelt klanten in staat om de bruikbare inzichten die hun communities bieden, te gebruiken voor het behalen van waardevolle strategische doelen. Denk aan het verkrijgen van één overzicht van de effectiviteit van de klantenservice, het integreren van sociale ervaringen op internet en het ondersteunen van initiatieven voor digitale transformaties.
Integratie
Door communities te integreren in klantenservice- en marketingstrategieën, kunnen organisaties hun servicekosten reduceren door veelvoorkomende klantvragen door te sturen naar hun online forums voor een snel antwoord. Door krachtige analyses kunnen ze tevens essentiële inzichten krijgen in aankooptrends en -patronen, de effectiviteit van marketingcontent en campagnes evalueren, de verkoop via social verbeteren, actie ondernemen op basis van klantfeedback op producten, diensten en algemene ervaringen, en de loyaliteit vergroten.
‘Deze overname vergroot ons aanbod en introduceert een groot aantal geavanceerde mogelijkheden. Daarmee kunnen we een nog meer uitgebreide oplossing bieden om onze klanten te helpen bij hun digitale transformatie’, resumeert Elan Moriah, directeur van Verint Enterprise Intelligence Solutions.
- community
- samenwerking
- klantenservicesoftware
- overname
- selfservice
- customer engagement optimization
- Verint
- Telligent