Bax-shop introduceert VIP-service
Klanten die thuis producten willen testen en advies wensen van een productspecialist, kunnen nu gebruik maken van de VIP-service van Bax-shop. De (online) muziekwinkel meent hiermee een nieuwe weg in te slaan ‘naar verregaande klantenservice’.
Webwinkel Bax-shop, dat ook fysieke winkels heeft in Goes en Antwerpen, voorziet muzikanten, producers en (inter)nationale DJ’s van professionele apparatuur. Doordat de productspecialisten bij de helpdesk merkten dat sommige klanten het lastig vinden om op afstand de juiste keuze te maken, vooral als het gaat om dure (bas)gitaren, keyboards of studiomonitoren, is de nieuwe VIP-service in het leven geroepen. Gebruikers van deze dienst kunnen per aanvraag maximaal drie artikelen laten demonstreren, met elk een minimale aanschafprijs van € 1.750. ‘Een muzikant die graag een keuze wil maken tussen drie duurdere gitaren, kan dat nu in alle rust thuis doen. Onze specialist geeft daarbij alle uitleg die de klant nodig heeft’, legt Linda Blommaert van Bax-shop, het concept uit. Voor € 50 rijdt de zogenoemde VIP-bus voor. Dat bedrag krijgt de klant weer terug als hij één van de drie artikelen aanschaft.
‘Razendsnelle bezorging en verregaande klantenservice gaan niet ver genoeg voor ons’, verklaart Blommaert het ontstaan van de VIP-service. ‘Bij Bax-shop gaat de wens van de klant boven alles. We garanderen hulp bij vragen, bezorging binnen 24 uur en we bieden standaard drie jaar garantie. Daarnaast organiseren we evenementen, workshops en demonstraties en schrijven we blogs om het kennisniveau van onze bezoekers op te schroeven. Toch kan het altijd nóg beter. We willen vooraan staan met ons streven naar grote klanttevredenheid.’
- klantervaring
- helpdesk
- customer experience
- Bax-shop
- productspecialist aan huis
- VIP-service
- muziek
- (online) retail