Dimension Data nieuw KSF-lid
De Klantenservice Federatie verwelkomt Dimension Data als nieuw lid. De leverancier van ICT-services en -oplossingen met een sterke focus op contactcenters mikt op een nog betere aansluiting bij de behoefte van de contactcenterbranche.
‘Net als Dimension Data heeft de KSF kennisdeling hoog in het vaandel staan. Dit lidmaatschap biedt ons een sterk platform om onze visie op de veranderende wereld van het contactcenter te delen met de branche en nauw te luisteren naar de wensen van de markt’, aldus Wouter Bakker, business unit manager Communications.
Het ICT-bedrijf staat onder andere bekend om haar jaarlijkse contactcenterbenchmarkonderzoek. Deelname aan de 2016-editie hiervan kan nog tot eind november. De benchmark bekoort KSF-directeur Geeske te Gussinklo: ‘Hierin kunnen Nederlandse organisaties zich op allerlei thema’s afzetten tegen de situatie in de rest van de wereld. Dat geeft inzicht en hopelijk ook inspiratie voor klantinteractie in Nederland.’ In juni van dit jaar sloot Samsung zich nog aan bij de Klantenservice Federatie.