WhatsApp moet tevredenheid bungalowklanten verhogen
‘Om dichterbij de gast te staan dan ooit’, is BungalowSpecials gestart met het inzetten van WhatsApp. Door klachten en vragen sneller en meer efficiënt af te handelen, mikt de vakantiehuizenaanbieder op een verhoging van de klanttevredenheid.
De bedoeling is dat gasten, maar ook tijdens hun verblijf altijd bij medewerkers van BungalowSpecials terecht kunnen met hun vragen. Via WhatsApp kan iemand bijvoorbeeld tijdens het verblijf een foto sturen van bepaalde situaties in de accommodatie, die vervolgens snel kunnen worden opgelost. Uiteindelijk krijgt de gast hierdoor meer waar voor zijn geld, beweert de leisurespeler.
‘We willen oog in oog staan met onze klanten en altijd voor ze klaarstaan’, zegt directeur Remco Hofstede. ‘Bijna iedereen die een smartphone heeft, is frequent gebruiker van WhatsApp. Door hieraan deel te nemen, hopen we bij te dragen aan de ‘perfect stay’ voor onze gasten.’
- BungalowSpecials
- dichtbij gasten staan
- klantcontact
- klachtenmanagement
- leisure
- vakantiehuizenaanbieder
- klanttevredenheid