YOUBAHN voorziet veel matches in contactcenters

YOUBAHN voorziet veel matches in contactcenters
  • 10 mei 2016
  • Redactie

Het digitale platform YOUBAHN introduceert een app die het mogelijk maakt voor opdrachtgevers en studenten om 24/7 met elkaar in contact te komen. ‘Wat Airbnb teweegbracht in de toeristische branche en Tinder in de datingwereld, zo’n revolutie wil YOUBAHN plaats laten vinden in de uitzendbranche’, legt directeur Daniëlle van der Burg de lat alvast hoog.

Vanwege het dynamische karakter van contactcenters, verwacht YOUBAHN juist in deze branche veel matches te kunnen maken. Het online uitzendbureau werkt zonder kantoren en zonder intercedenten. Opdrachtgevers en studenten voeren zelf de regie middels de app. Naast de automatische job matching zijn alle relevante cao-afspraken en actuele wet- en regelgeving verwerkt in de app. Ook de betalingen van salarissen en facturen zijn volledig geautomatiseerd. ‘Via onze app kunnen opdrachtgevers en studenten elkaar snel en gemakkelijk vinden om jobs in contactcenters in te vullen’, licht Van der Burg toe.  ‘Door hen zelf de regie in handen te geven kunnen we een hogere kwaliteit bieden tegen lagere kosten in vergelijking met traditionele algemene uitzendbureaus.’

De opdrachtgever kan bij plaatsing van een vacature zijn selectiecriteria aangeven. De app toont dan alle beschikbare studenten met de gevraagde competenties. De opdrachtgever heeft de mogelijkheid om zelf geschikte studenten uit te nodigen voor de job. Alle studenten in de database zijn vooraf gescreend en hebben een arbeidsovereenkomst met YOUBAHN getekend, waardoor ze direct voor de opdrachtgever aan de slag kunnen.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Geplaatst in
  • HRM
  • Reacties
  • Link