Kinderen geven Ziggo servicetips
De Raad van Kinderen geeft het management van Ziggo vandaag advies over hoe het bedrijf haar klantenservice kan verbeteren. Dat meldt Telecompaper. Laurentien van Oranje, oprichter en directeur van Missing Chapter, begeleidt de dialoog.
De basisschoolleerlingen van OBS De Bijenkorf in Houten zijn sinds vorig jaar vanuit Missing Chapter, waarvan de Raad van Kinderen een onderdeel is, betrokken bij het management van Ziggo. In de afgelopen weken hebben zij ‘veld’onderzoek verricht, respectievelijk door het contactcenter van de kabelmaatschappij te bezoeken, maakten zij kennis met het monteursvak en liepen de leerlingen een dag mee op verschillende afdelingen.
Circa 1,5 jaar terug nam de Raad van Kinderen ook al plaats in de boardroom van Interpolis.
- Missing Chapter
- klantenservice
- Laurentien van Oranje
- contactcenter
- advies
- servicetips
- Ziggo
- Raad van Kinderen
- basisschoolleerlingen