Cloudtelefonie voor viersterrenhotel in Amsterdam
Viersterrenhotel Jaz in the City in Amsterdam heeft NFON Nhospitality cloudtelefonie in gebruik genomen. Daarmee hoopt het hotel haar gasten een ‘unieke’ customer experience te bieden. Reserveringsmedewerkers kunnen klanten bijvoorbeeld overal te woord staan. De oplossing sluit goed aan bij het cloud-based PMS-systeem van het hotel.
Medewerkers kunnen hun werkzaamheden sinds de implementatie via het cloud-based PMS-systeem overal in het hotel uitvoeren. Ze werken met tablets. Via de naadloze integratie met NFON Nhospitality zijn de medewerkers bovendien overal via hun vaste nummer mobiel bereikbaar.
Joost van Beek, general manager van Jaz in the City: “Reserveringsmedewerkers hoeven niet langer in de back-office te werken, maar kunnen klanten overal te woord staan. Omdat onze medewerkers het hotel net zo ervaren als de klanten dat doen, kunnen wij onze gasten de door ons gewenste klantervaring bieden.”
Spannende en voortdurend veranderende klantervaring
Jaz in the City Hotel opende in november 2015 haar deuren. De nieuwe lifestyle-hotelformule biedt gasten een zo spannende en voortdurend veranderende klantervaring als mogelijk is. Zij bereiken dit met opmerkelijke vormgeving, uitmuntende medewerkers, dagelijkse live-muziek in de bar en de inzet van innovatieve technologie.
Nhospitality werd in mei 2016 officieel gelanceerd in Nederland door Zetacom.