Werkt de CC Manager of the Year bij de meest aantrekkelijke werkgever?
Is mijn organisatie de werkgever met de grootste aantrekkingskracht? De genomineerde managers van de CC Manager of the Year kunnen dat uitvinden. Zij mogen als eerste deelnemer meedoen aan de Baas in Contact-monitor: een onderzoek naar de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontactbranche.
Gelukkig zijn op het werk is een nieuwe ontwikkeling binnen de klantcontactbranche. Ook de genomineerde managers van diverse klantcontactcenters hechten belang aan gelukkige en tevreden medewerkers.
Om inzicht te krijgen in het imago van hun werkgever, zetten de klantcontactcenters van de Bijenkorf, Xerox, Achmea en OHRA-Delta Loyd de eerste stap.
Drijfveren van klantcontactspecialisten
Via de Baas in Contact-monitor ontdekken zij de drijfveren van hun klantcontactspecialisten, en hoe gelukkig deze werknemers zijn. Via deze weg kunnen zij uitvinden of de organisatie de beste klantcontactmanager heeft, maar ook wie de meest aantrekkelijke werkgever in de branche is!
Naar aspecten als job satisfaction en happiness at work is de afgelopen tijd veel onderzoek gedaan. Positieve gevoelens ten opzichte van het werk zijn ook zinvol.
Ze leiden tot meer productiviteit, minder ziekteverzuim, hogere klanttevredenheid en hogere winst, aldus onderzoek. Dit zijn aspecten die de genomineerde klantcontact managers ook zeer belangrijk vinden binnen hun klantcontactcenter.
Geluk is key
Genomineerd klantcontactmanager Ankie Straathof van de Bijenkorf reageert: 'Als je continu negens en tienen wilt halen bij je gasten, dan is dat topsport. Je medewerkers en hun betrokkenheid en geluk is dan key!'
- gelukkige werknemer
- Baas in Contact-monitor
- genomineerde contactcentermanagers
- CC Manager of the Year