Marlies Dekkers’ omnichannel contactstrategie
Modemerk Marlies Dekkers heeft het Nederlandse omnichannel marketingbureau Oxyma gevraagd het voortouw te nemen bij de invoering van een omnichannel contactstrategie. De nieuwe aanpak moet de verschillende bronnen van on- en offline data van Marlies Dekkers combineren.
‘Personalisatie in de verschillende kanalen is de kern van onze internationale groeistrategie. In Oxyma hebben we de partner gevonden voor het creëren van een CRM-strategie en het optimaliseren van marketingactiviteiten door middel van marketing automation. We zijn ervan overtuigd dat onze klanten de ultieme branded shopping-ervaring zullen krijgen met de creativiteit van Marlies Dekkers en de omnichannel expertise van Oxyma’, verklaart Jerome Orlemans, hoofd eCommerce van het modemerk.
Door het toevoegen van relevantie en innovatie in de communicatie wil Marlies Dekkers de customer lifetime value verhogen, evenals het totale bedrijfsvolume. ‘De klant centraal zetten en alle communicatie rond deze klant organiseren, is de kern van het creëren van customer value’, aldus Margot Giel, die bij Oxyma eindverantwoordelijk is voor het Marlies Dekkers-account.
- CRM
- omnichannel contactstrategie
- klantloyaliteit
- data-integratie
- klantcontact
- koopbeleving
- Marlies Dekkers
- Oxyma
- marketing automation
- customer lifetime value