Mindtree en Conversable transformeren klantgesprekken
Mindtree, expert op het vlak van digitale transformatie, en conversatiespecialist Conversable gaan samen ‘klantgesprekken transformeren’. Door op verzoek klantgesprekken te creëren via geautomatiseerde chatbottechnologie gaan ze organisaties in staat stellen om betere klantenservice te leveren en betere paden naar e-commerce te openen.
‘Om een voorsprong op de concurrentie te verkrijgen, moeten bedrijven in dit tijdperk van conversationele commerce moderne communicatietechnologieën implementeren die merkdefiniërende, transparante klantervaringen leveren’, meent Paul Gottsegen, Chief Marketing & Strategy Officer bij Mindtree. In zijn optiek staat Conversable ‘aan de frontlinie van deze revolutie, die de wijze waarop Global 2000 merken met hun klanten communiceren zal transformeren’. Zijn nieuwbakken samenwerkingspartner Ben Lamm, mede-oprichter en ceo van Conversable is eveneens enthousiast en spreekt van een goede match. ‘Samen stellen we merken in staat om hun volle potentieel te bereiken en hun klanten beter te begrijpen door conversationele betrokkenheid.’
Door het gebruik van chatbots voor bedrijven krijgen volgens Mindtree en Conversable klanten sneller een antwoord van merken en kunnen ze relevantere, contextuele gesprekken voeren. In plaats van het zoeken naar en downloaden van apps en het zoeken op websites, kunnen klanten simpelweg hun vraag stellen aan een organisatie, waardoor de vraag snel wordt beantwoord zonder wachttijden of gesprekken met een contactcenter.
- klantenservice
- samenwerking
- Mindtree
- digitale transformatie
- chatbottechnologie
- Conversable
- klantgesprekken