The Agile Coach Company ziet levenslicht
Customer excellence bureau MLC lanceert The Agile Coach Company. Via deze weg wil het organisaties helpen wendbaarder en flexibeler te worden. ‘Agile werken is voor veel organisaties een cultuuromslag die nú nodig is om klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken.’
Met The Agile Coach Company zegt MLC te kiezen voor een benadering vanuit de business en ‘de klant als hefboom voor versnelling’. ‘De meer traditionele organisaties, die vaak moeite hebben om in te spelen op de veranderende klantbehoefte, kunnen wij versneld wendbaar en flexibel maken’, beweren Martijn Tolsma en Robin Zwijnenberg, managing partners van het customer excellence bureau in kwestie.
Bij het versneld doorvoeren van veranderingen begeleidt, adviseert en traint The Agile Coach Company organisaties volgens de agile-filosofie. Hierbij worden methoden en technieken als scrum, Lean en customer experiences ingezet. Doel is om op zowel korte als lange termijn meer zichtbare waarde voor de klant te realiseren. ‘Vanuit MLC zit de klantbenadering in onze genen en dat passen we nu toe bij agile werken. Het is een gedachtegoed, voor veel organisaties een cultuuromslag die nú nodig is voor organisaties om klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken’, aldus manager Joyce Thijssen.
- customer excellence
- veranderen
- acquisitie
- wendbaarheid
- The Agile Coach Company
- klantbehoud
- flexibiliteit
- agile werken
- klantbehoefte
- MLC