PTT 2017: belteam Ditmeijers’ kijkt uit naar krachtmeting
‘In het verleden deden we al een aantal keren mee aan de Plantronics Team Trophy. Dit is een goed moment om die ervaring weer te vernieuwen’, aldus een enthousiaste Dominique de Groot, director Operations bij Ditmeijers’.
Nog andere redenen voor deelname?
‘War Child is deze PTT-editie het goede doel. In al die jaren van samenwerking zijn we vergroeid geraakt met War Child als organisatie en met hun missie. We voelen veel sympathie voor het fantastische werk dat zij verrichten en dragen daar graag actief aan bij met ons hele team.’
Wat verwacht je van de belperiode?
‘Sowieso verwachten we een mooie bijdrage te leveren samen met onze collega-teams. Een krachtmeting is altijd interessant en inspirerend, maar hoofddoel is om een gebaar te maken naar War Child.’
Wat is het onderscheidend vermogen van jouw team?
‘Ditmeijers’ heeft een goed getraind, dedicated War Child Team in huis. Onze marketeers kunnen vanuit persoonlijke betrokkenheid de urgentie overbrengen die hoort bij het werk van War Child en dat doen ze met hart en ziel.’
De Plantronics Team Trophy is een MVO-prijs. Wat verstaat jouw organisatie onder maatschappelijk verantwoord ondernemen?
‘We gaan bewust om met Maatschappij, Mens en Milieu. We steunen jaarlijks in één of andere vorm één van onze charitatieve of culturele opdrachtgevers met een extra gebaar (sponsoring of een actie in service). Meedoen met deze Team Trohpy past hier ook in. Marketeers en medewerkers krijgen een goede beloning en veel extra inspiratie in de vorm van trainingen en bijeenkomsten. We zorgen voor een sfeervolle, comfortabele werkomgeving. Verder speelt duurzaamheid altijd een rol bij het aanschaffen van materialen en gaan we zo energie zuinig mogelijk om met onze omgeving. En waar mogelijk reist iedereen met de fiets en het ov.’
Call-IT is een andere deelnemer van aankomende PTT-editie.