MANGO laat klanten winkelmuziek kiezen
Klanten van MANGO mogen voortaan zelf kiezen welke muziek ze in de winkels van het Spaanse modemerk horen. Via Shazam In-Store krijgen ze toegang tot de afspeellijsten van de winkels.
Deze mobiele marketingoplossing zal beschikbaar zijn in 20 winkels in Spanje, waar klanten nummers kunnen kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen. Shazam In-Store bevat exclusieve content, zoals campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties van het seizoen. Daarnaast krijgen de gebruikers toegang tot alle sociale netwerken, inclusief het MANGO Spotify-kanaal dat in augustus 2016 werd gelanceerd.
In-store experience
Met dit initiatief gaat MANGO verder met het digitaliseren van zijn winkels en het verbeteren van de in-store customer experience. Op dit moment worden meer dan 64% van de online aankopen van het bedrijf via de smartphone gedaan. Daarnaast heeft het bedrijf onlangs twee nieuwe digitale projecten, e-Ticket en digitale tester, en is er sinds het einde van het jaar een betalingssysteem voor mobiel betalen ontwikkeld om het inkoopproces in de winkels te stroomlijnen.