Hudson's Bay zet in op loyaliteit
Hudson’s Bay opent in de tweede helft van deze maand tien vestigingen in Nederland. Gelijktijdig zal de warenhuisketen een loyaliteitsprogramma lanceren.
Comarch, bouwer van de Nederlandse mobiele applicatie van de Canadese keten, verzorgt onder meer in-store beacons en op locatie gebaseerde diensten via de app van Hudson’s Bay. ‘Het is een systeem waarin diverse innovatieve technologieën en features geïntegreerd zijn om de klantbeleving te verrijken, waaronder proximity marketing en location based services, in-store beacons evenals real-time push notificaties via de mobiele app’, verklaart de ontwikkelaar in een persbericht. 'De app is specifiek ontworpen om het belangrijkste één-op-één communicatiekanaal te vormen tussen het merk, de winkels, de medewerkers en de klanten.'
Voor Hudson’s Bay Nederland gaat Comarch ook specifieke tools ontwikkelen, zoals een mobiele evenementenkalender waarmee klanten mode-events kunnen bijwonen of afspraken kunnen boeken bij hun favoriete verkoper of stylist. ‘En zo staan er nog heel wat meer 'verrassingen' op het menu, maar die houden we nog even geheim tot de grote opening', aldus Joanna Gawęda, Loyalty Consulting Director bij het betreffende IT-bedrijf. De internationale warenhuisketen opent zijn eerste Nederlandse vestiging aan het Rokin in Amsterdam.
- warenhuisketen
- Comarch
- engagement
- in-store beacons
- Hudson's Bay
- klantinteractie
- klantbeleving
- loyaliteitsprogramma
- digitale services