Contactcenterdeals voor G4S en Roamler Tech

Contactcenterdeals voor G4S en Roamler Tech
  • 21 november 2017
  • Redactie

Klantcontactspecialisten Cloud Contact en Content Guru/KPN verwelkomen nieuwe klanten. Laatstgenoemde partners tekenden laatst een overeenkomst met de wereldwijd actieve beveiligingsfirma G4S voor het gebruik van dienst storm Cloud Content Center-platform, terwijl installatie-expert Roamler Tech zijn klantcontacten gaat afhandelen met de oplossing Cloud Contact van de gelijknamige dochteronderneming van Pegamento.

G4S koos voor storm vanwege de flexibiliteit en de selfservicefunctionaliteit van het platform, waardoor het zelf eenvoudig en snel mensen kan bijschakelen in een drukke periode. Het beveiligingsbedrijf ontvangt de diverse telefoongesprekken via lokale- en 088-nummers. Deze gesprekken werden voorheen via drie aparte modules afgeleverd op de diverse locaties van G4S (kantoren en servicedesks). De wens was dan ook om het klantcontact en de interne communicatie onderling integraal af te handelen via één module.

‘Door de flexibiliteit van het storm-platform kunnen we eenvoudig en sneller schakelen bij drukte of calamiteiten, zowel in- als extern. De integraliteit van één platform zorgt voor efficiency en optimalere service naar klanten. We hebben nu goed inzicht in de mate van klantcontact en dat zorgt dat klanten sneller en naar tevredenheid worden geholpen’, stelt Erik Roos, projectmanager/IT-consultant bij G4S Secure Solutions.

Flexibiliteit
Het Nederlandse Roamler Tech neemt de diensten Voice, Digital en Managed Voice af van Cloud Contact. Naar eigen zeggen verzekert het installatiebedrijf zich op deze manier van een bereikbaarheidsoplossing die aansluit bij haar innovatieve manier van werken.

Flexibiliteit is waar het bij Roamler Tech om draait. Technische installaties in en om het huis waarbij de agenda van de eindklant centraal staat. Deze kiest zelf het tijdstip waarop de installatie plaatsvindt of de storing verholpen dient te worden en hoeft dus niet de hele dag thuis te zitten om op de monteur te wachten. Vervolgens worden de opdrachten aan het netwerk van gekwalificeerde zelfstandige monteurs aangeboden die de opdrachten accepteren die het beste bij hen passen.

comments powered by Disqus