TVM Verzekeringen slaat zelf ‘alarm’
Om klanten ‘nog slagvaardiger’ te kunnen bijstaan bij acute hulpverlening bij schades, is TVM Verzekeringen per deze maand een eigen alarmcentrale gestart. Het bedrijf stelt de eerste verzekeraar in het beroepsgoederenvervoer te zijn die zelf 24/7 hulpverlening biedt, gekoppeld aan een netwerk met erkende bergers en andere specialisten.
Met het optuigen van een eigen alarmcentrale maakt TVM duidelijk goede hulpverlening als één van haar kernprocessen te zien. ‘In transport is tijd geld. Als gespecialiseerde transportverzekeraar weten we dat als geen ander. Daar is ook de inzet van TVM Assistance 24/7 op gericht’, aldus ceo Arjan Bos. Zijn team staat klanten op afstand bij voor onder meer berging, repatriëring, diefstal van voertuig, persoonlijke hulp bij ziekte of ongeval in het buitenland, ladingschade met bederfelijke producten of bij brand aan het bedrijfsgebouw. De noodknop in de zogeheten Trucker App staat eveneens rechtstreeks in verbinding met TVM Assistance.
Tot 1 januari werkte TVM samen met een aantal alarmcentrales.