Genesys integreert Apptime in PureCloud
Pegamento en Genesys ontwikkelden onlangs een koppeling tussen Apptime en PureCloud. Apptime, de door Pegamento ontwikkelde mobiele app voor klantcontactprofessionals, wordt nu door Genesys ingezet.
Apptime kan inmiddels worden ingezet voor tevredenheidsonderzoeken onder medewerkers, KPI’s zijn inzichtelijker en relevant nieuws kan worden gepusht. Onlangs lanceerde Pegamento tevens nieuwe in-app functionaliteiten, waarmee gebruikers in de app hun rooster kunnen aanpassen door diensten te ruilen.
Digitale zelfbeschikking
Serge Poppes, ceo van Pegamento, licht toe: ‘Apptime verzamelt informatie vanuit onderliggende applicaties en systemen, en maakt deze beschikbaar in elke gewenste huisstijl. Daarmee wordt de app ook echt dé app van het bedrijf voor dagelijks gebruik.’ Over het ontplooien van de app vertelt hij: ‘Een andere ontwikkeling is het persoonlijk paspoort met soft skills die je in de loop van de tijd opbouwt en kunt gebruiken bij sollicitaties, waarbij je zelf bepaalt of je informatie wel of niet deelt met toekomstige werkgevers. Digitale zelfbeschikking, volledig in lijn met de AVG.’
Lees in het interview met Serge Poppes meer over de mobiele app in kwestie.
- PureCloud
- AI
- Pegamento
- KPI
- Genesys
- Apptime
- AVG
- klantenservice
- customer service management
- klantcontact
- Serge Poppes
- customer service professional