Klantbeleving als Adobe’s speerpunt

Klantbeleving als Adobe’s speerpunt
  • 4 mei 2018
  • Redactie

Naast AI-gedreven innovaties in Adobe’s cloudoplossingen, introduceert de softwarespecialist tijdens Adobe Summit EMEA 2018 nieuwe functionaliteiten in zijn cloudoplossingen om klanten binnen de regio te ondersteunen. Het bedrijf roept tevens op om klanten centraal te stellen.

Tijdens het Adobe Summit EMEA dat jaarlijks wordt georganiseerd, presenteert Adobe demonstraties van de nieuwste innovaties binnen Adobe Cloud Platform. Het bedrijf presenteert laatstgenoemde software als klantgerichte oplossing. Hiermee kunnen bedrijven naar eigen zeggen klantinzichten eenvoudig samenbrengen.

Real-time inzicht
‘Bedrijven hebben behoefte aan een nieuw centraal opslagsysteem dat niet alleen alle klantdata bundelt en standaardiseert, maar ook de opgeslagen data beheersbaar maakt zodat personalisatie op grote schaal mogelijk wordt.’ Volgens de multinational maken nieuwe functionaliteiten van Adobe Cloud Platform het eenvoudiger om klantgegevens uit de hele organisatie samen te voegen en in een samengesteld klantprofiel. Hiermee krijgen ondernemingen real-time inzicht in hun klanten tijdens hun klantreis.

comments powered by Disqus