Rotterdamse vestiging voor Webhelp
Webhelp Nederland opende afgelopen vrijdag in Rotterdam officieel zijn nieuwe contactcenterlocatie. Circa 210 medewerkers gaan er van start, waarbij de klantcontactspecialist de ambitie heeft om dit aantal in 2019 te verdubbelen.
Eén van de redenen voor Webhelp om naar Rotterdam te verhuizen, is de arbeidsmarkt. Onderzoek leerde het bedrijf dat het gewenste talent voldoende aanwezig is in 010. ‘De diversiteit van de stad en de mensen, de snelle groei en de dynamiek die dit alles met zich meebrengt, heeft ons aangetrokken. Rotterdam is een enerverende stad’, meent Ronald van Schijndel, ceo van Webhelp Nederland. Hij geeft aan erg blij te zijn met met de nieuwe locatie in de Delftse Poort. ‘We zitten middenin het centrum en de bereikbaarheid is heel goed. Het pand alleen al heeft zoveel meer uitstraling dan een standaard kantooromgeving. Het is natuurlijk een hectische baan daarom vinden wij het belangrijk dat de werkomgeving ook voor ontspanning en inspiratie zorgt.’
Webhelp Nederland is nu actief op negen locaties: Groningen, Enschede (2), Ede, Zoetermeer, Tilburg, Hilversum en Paramaribo.
Fotobijschrift: de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb verrichtte de officiële opening samen met Ronald van Schijndel (rechts).
- Aboutaleb
- Webhelp Nederland
- contactcenter
- BPO
- groei
- klantcontact
- Ronald van Schijndel
- arbeidsmarkt
- Rotterdamse vestiging