Stedin stelt nieuwe directeur Klant & Markt aan
Patricia van den Hanenberg wordt de nieuwe directeur Klant & Markt bij Stedin. Tot begin dit jaar was zij directeur Key Accountmanagement bij PostNL. Bij de netbeheerder volgt Van den Hanenberg Joep Weerts op, die als zelfstandig adviseur aan de slag is gegaan.
‘Bij Stedin zijn we bezig om onze dienstverlening aan klanten naar een hoger niveau te brengen. Iets waar Patricia van den Hanenberg veel ervaring mee heeft. Zij weet hoe je mensen verbindt en goed met klanten omgaat. Samen krijgen we onze dienstverlening op een excellent niveau’, licht Judith Koole, COO Stedin, de actuele benoeming toe.
Klantbehoefte = key
Van den Hanenberg (foto hierboven) start op 1 september in haar nieuwe functie en kijkt er naar uit: ‘Stedin heeft als geen ander kennis van zaken als het gaat om grote maatschappelijke energietransitie vraagstukken. En heeft alles in huis om zich neer te zetten als dé onafhankelijke gesprekspartner van klanten en maatschappelijke organisaties op energiegebied. Ik geloof daarbij dat dit alleen mogelijk is door goed te luisteren naar de behoeftes van klanten, écht oog te hebben voor medewerkers, en dit vervolgens te vertalen in concrete acties.’
Lees hier over het bezoek van CustomerFirst aan het contactcenter van de netbeheerder voor de rubriek Kloppend Hart.
- dienstverlening
- Stedin
- directeur Klant & Markt
- klantbehoefte
- service
- klantcontact
- Patricia van den Hanenberg