Teleperformance past nieuwe jas

Teleperformance past nieuwe jas
  • 11 september 2018

Klantcontactspecialist Teleperformance Group presenteert zijn nieuwe merkidentiteit en het daarbij horende logo. Het wereldwijd opererende ‘TP’ stelt dat deze in lijn zijn met diens focus op innovatie en technologie die een centrale rol innemen in de ondersteuning van de ‘menselijke ervaring’.

Uit de persverklaring valt op te maken dat de nieuwe visuele identiteit van de groep staat voor wat Teleperformance vandaag de dag is en de transformatie die het in de afgelopen jaren heeft ondergaan. Het logo (zie onderaan) symboliseert ook het vertrouwen, de loyaliteit en de empathie die iedereen krijgt die helpt het bedrijf succesvol te maken, inclusief werknemers, (eind)klanten, partners en aandeelhouders. Aansluitend zegt het facilitair contactcenter nu – meer dan ooit – in te zien dat de human touch essentieel is voor de creatie en het onderhouden van langdurige relaties tussen consumenten en hun favoriete merken.

‘Elke interactie vereist empathie en onderscheidend vermogen. Onze benadering, kennis, technologie en marktexpertise stellen ons in staat om succesvol unieke interacties te leveren over de hele wereld’, beweert Daniel Julien, voorzitter en ceo van Teleperformance Group. ‘Onze nieuwe merkidentiteit weerspiegelt onze status van een resoluut moderne, globale en digitale organisatie. Het reflecteert ook onze totale toewijding naar de mensen in onze teams en de mensen die we servicen.’

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link