Lamborghini trapt CX-pedaal in
Om de ‘ultieme digitale ervaring’ voor zijn klanten te creëren, is Lamborghini een partnership met Salesforce aangegaan. De softwareleverancier ondersteunt de nieuwe mobiele app van het automotivebedrijf, Lamborghini Unica.
Middels de applicatie krijgen gebruikers updates over serviceverzoeken en -afspraken en kunnen zij bijvoorbeeld een virtuele preview krijgen over nieuwe modellen, zoals de Aventador SVJ (zie foto boven). ‘Bij Lamborghini focussen we op het creëren van producten die innovatief zijn, tijdloos en de karakteristieken van de Italiaanse cultuur op waarde schatten’, zegt Federico Foschini, CCO bij Automobil Lamborghini. ‘Beleving zit in de details en Salesforce stelt ons in staat om geweldige digitale ervaringen voor onze klanten te bouwen die dichtbij ons merk staan.’
Ook Paolo Bergamo, svp bij Salesforce, is enthousiast over deze samenwerking: ‘De digitalisering verandert de klantverwachting drastisch, en opnieuw grijpt Lamborghini de kans om te innoveren door een nieuwe klantreis te creëren.’