Miele Nederland besteedt webcarewasjes uit
Scooperz voert sinds januari dit jaar de webcarewerkzaamheden van Miele Nederland uit. Namens de fabrikant van huishoudelijke- en keukenapparatuur verzorgt het Bredase bureau de komende periode dagelijks de beantwoording op alle berichten die bij Miele via de social mediakanalen binnen komen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met de customer care-afdeling van Miele.
Alana Hendrikx, senior webcareprofessional bij Scooperz, laat weten enorm blij te zijn met deze nieuwe samenwerking. ‘Samen met Miele hebben wij aan de hand van de organisatiebrede strategie bepaald hoe de webcare het beste kan worden ingericht. Aandachtspunten zijn de bereikbaarheid voor de consument, maar ook de persoonlijke benadering’, meent Hendrikx. Het webcareteam zorgt er volgens haar voor dat de customer service journey van Miele-klanten soepel en oplossingsgericht verloopt. ‘Wij managen niet alleen de online merkreputatie, maar verbeteren deze ook. Met humor, persoonlijke reacties en het inleven in de klant verstevigen wij de relatie met de klanten.’
Lees ook: Hoe lollig kun je zijn op social media?
- webcare
- klantrelatie
- social media
- persoonlijke benadering
- klantcontact
- klantenservice
- Miele Nederland
- klantervaring
- customer journey
- Scooperz